Motocykl elektryczny ELS MOTO EG1, silnik centralny, 350Nm - 9 kW, bateria 4,3 KWh



Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Motocykl elektryczny ELS MOTO EG1
Silnik centralny o mocy do 9 kW, zasięg do 130 km, bateria 2x 72V / 30Ah = (4,3 kWh), moment obrotowy 350 Nm, maksymalna prędkość 110 km/h (zgodnie z wyświetlaczem), NFC (bezkluczykowe zapłon), światła LED, rekuperacja.
ELS MOTO EG1 jest bardzo zwrotnym i zwinny motocyklem elektrycznym, którego spalinowym odpowiednikiem są motocykle o pojemności skokowej 125 cm³. W porównaniu do nich wyróżnia się jednak natychmiastową akceleracją i momentem obrotowym do 350 Nm, dzięki czemu ruszanie na światłach i wyprzedzanie jest znacznie bardziej dynamiczne i bezpieczne.
Motocykl jest wyposażony w dwie wymienne baterie o łącznej pojemności 4,3 kWh. Nowoczesne ogniwa Li-Ion są zaprojektowane do wysokiego obciążenia i długiej żywotności. Na baterię udzielamy 5-letniej gwarancji. Dzięki wysokiemu obciążeniu prądowemu ogniw motocykl osiąga przyspieszenie z 0 do 50 km/h w zaledwie 3,5 sekundy.
Parametry przyspieszenia:
- (jeździec 70 kg / temperatura 28 °C / stan naładowania baterii 89 %):
0–50 km/h = 3,5 sekundy
- (jeździec 95 kg / temperatura 28 °C / stan naładowania baterii 95 %):
0–50 km/h = 4,3 sekundy
Motocykl ma 17-calowe koła, co czyni go uniwersalnym środkiem transportu idealnym zarówno do ruchu miejskiego, jak i do szybszej jazdy poza miastem. Maksymalna prędkość 100 km/h docenisz podczas dojazdów na dłuższe odległości oraz podczas dynamicznej jazdy w ruchu.
Rzeczywisty zasięg przy normalnej jeździe wynosi od 80 do 130 km w zależności od wagi jeźdźca, stylu jazdy, częstotliwości przyspieszeń i terenu. W trybie oszczędnym „eco” zasięg może wynieść nawet 150 km.
Ładowanie odbywa się przez zintegrowany złącze typu Type 2 – można więc ładować z dowolnego standardowego wallboxa lub publicznej stacji ładowania AC, gdzie w ciągu 1 godziny ładowania można naładować na kolejne około 40 km jazdy.
Dodatkowe zalety ELS MOTO EG1:
-
Niskie koszty eksploatacji: Napęd elektryczny jest znacznie tańszy niż tradycyjne spalanie – naładowanie baterii kosztuje ułamek tego, co tankowanie benzyny.
-
Minimalna konserwacja: Motocykl elektryczny nie ma żadnych olejów, biegów ani skomplikowanego silnika spalinowego – znacznie niższe ryzyko awarii i minimalne koszty serwisowe.
-
Cicha praca: Jazda bez hałasu silnika jest idealna nie tylko w mieście, ale także do spokojnej jazdy w naturze.
-
Ekologiczna eksploatacja: Brak emisji spalin, brak zapachu, czysta mobilność bez kompromisów.
Prowadzenie jest możliwe z prawem jazdy kategorii A1 lub B, więc wystarczy zwykłe prawo jazdy na samochód osobowy.
Parametry:
silnik: silnik centralny (przekładnia pasowa Continental - bezobsługowa), moc nominalna 6 kW / szczytowa 9kW, system 72 woltowy.
moment obrotowy: na kole w szczycie 350 Nm
bateria: bateria litowa (NMC) 2x 72V/30Ah (łącznie 4,3 KWh), 1200 cykli ładowania na min. 80.000 km
maks. prędkość zgodnie z T.P.: 95 km/h (110 km/h ogranicznik)
zasięg: rzeczywisty 80-130 km / eco do 150 km
nachylenie: 25 st.
czas ładowania: około 3 godzin, prędkość ładowania około 2 KW, złącze TYPE2
hamulce: tarczowe + CBS - przedni tarczowy 290 mm, tylny tarczowy 220 mm
siedzenie: 2x, w tym podnóżki
wymiary: 1975*791*1052 mm
rozstaw osi: 1330 mm
wysokość siedzenia: 790 mm
wymiary opon: przednia 100/80 - 17 cali, tylna 120/70-17 cali
waga motocykla bez baterii: 102 kg
waga motocykla z bateriami: 130 kg
maksymalne obciążenie: 285 kg
W cenie: ładowarka, europejska homologacja COC (do rejestracji w Polsce)
Gwarancja 24 miesiące (bateria 5 lat / 80.000 km na degradację poniżej 70%)
W sklepie dostarczamy w pełni złożony motocykl elektryczny, zapewniamy również serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, regularne przeglądy i inne usługi. Natychmiast gotowy do użycia. wystarczy tylko naładować w gniazdku 230V i jest z powrotem w gotowości, kiedy tylko potrzebujesz. Odpowiedni na wycieczki, dojazdy do pracy czy szkoły oraz na zakupy.
Film tutaj:
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
