Altis Sigma , 22,5 kW, 601 Nm, 112 km/hod, bat 98V/35Ah (3,4 kWh), MX, czarny

Nowość
Brak oceny
zł24 999 zł20 324,39 bez VAT
W magazynie
Opcje dostawy

Altis Sigma , 22,5 kW, 601 Nm, 112 km/hod, bat 98V/35Ah (3,4 kWh), MX, czarny

Informacje szczegółowe

distrobutor
AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR
Gwarancja premium
GWARANCJA PREMIUM
Bardzo szybka dostawa
SZYBKA DOSTAWA

Opis szczegółowy produktu

ALTIS SIGMA MX – lekki i mocny elektryczny motocykl MX/enduro

ALTIS SIGMA MX to lekki, zwinny i wyjątkowo mocny elektryczny motocykl off-road klasy MX/enduro. Dzięki szczytowemu momentowi obrotowemu 601 Nm, wysokowoltowej baterii 98 V / 35 Ah (≈3,4 kWh) oraz masie około 84 kg motocykl z pełną pewnością radzi sobie zarówno na torze, jak i w technicznym terenie. Na wyposażeniu nie brakuje kolorowego wyświetlacza TFT, możliwości strojenia trybów jazdy przez aplikację mobilną ani nowoczesnej technologii NFC.

Pierwszy elektryczny motocykl 98 V tego typu

Altis Sigma wprowadza do świata kompaktowych elektrycznych enduro nowy standard – jako jedna z pierwszych oferuje architekturę 98 V, która zapewnia brutalne przyspieszenie, natychmiastową reakcję na gaz i stabilną moc nawet przy ekstremalnym obciążeniu. Wysokie napięcie oznacza wyższą efektywność, mniejsze nagrzewanie oraz agresywną akcelerację, której typowe motocykle 72 V po prostu nie są w stanie dorównać. Jest stworzona dla riderów, którzy chcą przekraczać granice – swoje i motocykla.

22,5 kW czystej mocy

Altis Sigma MX należy do ścisłej czołówki w świecie elektrycznych enduro. Ze szczytową mocą 22,5 kW wystrzeli Cię pod górę, zanim zdążysz odpuścić gaz – a dzięki brutalnej akceleracji bez problemu pokonuje strome podjazdy, szybkie proste i stabilne wheelie na zawołanie.

Ogromna 98 V bateria Samsung z profesjonalnym złączem NEMA L16-30P gwarantuje bezpieczne dostarczanie energii nawet przy maksymalnym obciążeniu. Niezależnie od tego, czy zdobywasz skaliste podjazdy, czy lecisz po szutrowym torze – Sigma radzi sobie ze wszystkim z imponującą lekkością i stabilnością.

3,5" wyświetlacz TFT – wszystkie informacje w jednym miejscu

Czytelny i jasny 3,5" wyświetlacz TFT na bieżąco pokazuje prędkość, stan baterii oraz aktualne napięcie. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad motocyklem – zarówno na leśnym singletracku, jak i w wymagającym, technicznym terenie.

Pełna kontrola – 5 poziomów rekuperacji

Altis Sigma oferuje pięć poziomów rekuperacyjnego hamowania, co pozwala dopasować zachowanie motocykla dokładnie do Twoich preferencji. Od delikatnego wytracania prędkości aż po agresywne hamowanie silnikiem – zawsze masz pewność maksymalnej kontroli, nawet w najtrudniejszych warunkach.

Kluczowe cechy

  • Silnik: moc szczytowa do 22,5 kW
  • Architektura: wysokowoltowy system 98 V
  • Moment obrotowy na kole: do 601 Nm
  • Bateria: 97,2 V / 35 Ah (≈ 3,40 kWh)
  • Zawieszenie: HTW, system Air-Spring
  • Zasięg: do 120 km (tryb eco)
  • Prędkość maksymalna: ~112 km/h (off-road)
  • Masa: ok. 84 kg (łącznie z baterią)
  • Koła: 19″ przód / 18″ tył
  • Hamulce: hydrauliczne, czterotłoczkowe, tarcze 260 mm przód i 220 mm tył
  • Wyświetlacz & sterowanie: TFT + NFC, aplikacja mobilna z konfiguracją trybów

Osiągi i charakter jazdy

Bezpośredni napęd bez przekładni oraz lekka konstrukcja w połączeniu ze szczytową mocą 22,5 kW zapewniają modelowi SIGMA natychmiastową reakcję na gaz. Motocykl jest stabilny, a jednocześnie bardzo zwinny – idealny na tor MX, enduro trasy oraz szybkie przeloty w terenie. Rzeczywista prędkość maksymalna w trybie off-road to około 110–112 km/h, a dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu przyspieszenie jest naprawdę imponujące.

Bateria i zasięg

Zintegrowany akumulator litowo-jonowy 97,2 V / 35 Ah (≈3,40 kWh) należy do największych w swojej klasie. W oszczędnym trybie eco zasięg sięga nawet około 120 km (w zależności od stylu jazdy, terenu i temperatury). Regulowana rekuperacja wydłuża zasięg i jednocześnie oszczędza klocki hamulcowe na długich zjazdach.

Zawieszenie i komponenty

Zawieszenie tworzy przedni widelec upside-down HTW o skoku około 200 mm oraz tylni, wielowahaczowy amortyzator HTW o skoku około 210 mm. Za skuteczne hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce z czterotłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 260 mm z przodu i 220 mm z tyłu. Koła o rozmiarach 19″ z przodu i 18″ z tyłu zapewniają idealny kompromis między stabilnością przy wysokiej prędkości a zwrotnością w technicznym terenie.

Inteligentne tryby i ustawienia

Za pomocą czytelnego wyświetlacza TFT oraz dedykowanej aplikacji mobilnej można szczegółowo skonfigurować charakterystykę motocykla – zmieniać mapy mocy, czułość reakcji na gaz oraz intensywność hamowania rekuperacyjnego. SIGMA potrafi dopasować się zarówno do początkujących, jak i doświadczonych riderów, którzy oczekują maksymalnej kontroli nad zachowaniem maszyny.

Homologacja i zastosowanie

Ten model nie jest homologowany do jazdy po drogach publicznych – to w 100 % wersja off-road przeznaczona wyłącznie do jazdy poza ruchem ulicznym. Korzystaj z motocykla wyłącznie na wyznaczonych terenach i zawsze przestrzegaj lokalnych przepisów. Dla wybranych wariantów modelu dostępne są również wersje z homologacją L1e lub L3e.

Dane techniczne (ALTIS SIGMA MX)

Parametr Wartość
Silnik moc nominalna 8 kW / moc szczytowa 22,5 kW
Moment obrotowy na kole do 601 Nm
Rama lekki stop aluminium (klasa lotnicza)
Bateria 97,2 V / 35 Ah (≈ 3,40 kWh)
Ładowanie od 20 % do 80 % w ok. 2 godziny (w zależności od temperatury)
Zasięg (eco) do 120 km (tryb eco)
Prędkość maks. (off-road) ~112 km/h
Masa ok. 84 kg (z baterią)
Koła 70/100-19″ przód / 80/100-19″ tył
Hamulce tarcze 260 mm przód / 220 mm tył, czterotłoczkowe zaciski
Zawieszenie widelec HTW (skok ≈200 mm) / tylni amortyzator z układem dźwigniowym HTW (skok ≈85 mm)
Wyświetlacz TFT (+ NFC), parowanie z telefonem (APP)
Wymiary (D×S×W) 1880 × 760 × 1100 mm
Rozstaw osi 1285 mm
Wysokość siedzenia 840 mm
Homologacja w zależności od wersji – wariant off-road (MX) bez homologacji lub wersje z homologacją L1e / L3e

Uwaga: Podane wartości mogą różnić się w zależności od konfiguracji, ustawień oprogramowania oraz warunków użytkowania.

Porównanie: Altis Sigma vs Arctic Leopard XE PRO S vs Talaria Sting PRO/MX5 vs E-Ride PRO SR

Parametr Altis Sigma Arctic Leopard XE PRO S Talaria Sting PRO / MX5 E-Ride PRO SR
Moc szczytowa 22,5 kW 20 kW ok. 13 kW 25 kW
Moment obrotowy do 601 Nm do 600 Nm do 500 Nm 630 Nm
Bateria 98 V / 35 Ah (3,4 kWh) 72 V / 55 Ah (3,96 kWh) 72 V / 40 Ah (2,88 kWh) 72 V / 50 Ah (3,6 kWh)
Zasięg (eco) do 120 km 135–160 km przy 50 km/h ~100 km (25 km/h) do 120 km
Koła 19″ przód / 19″ tył 19″ przód / 18″ tył 19″ przód / 19″ tył 19″ przód / 18″ tył
Przednie zawieszenie HTW, skok 200 mm KKE 37 mm, skok 200 mm bezmarkowe, skok 200 mm FastAce, skok 210 mm
Tylne zawieszenie HTW, skok 85 mm KKE wielowahaczowe, 3-stopniowe, skok 85 mm bezmarkowe, skok 85 mm FastAce
Prędkość maks. 112 km/h 101 km/h >95 km/h 112 km/h
Wymiary (D×S×W) 1880 × 760 × 1100 mm 1930 × 780 × 1100 mm 1880 × 770 × 1088 mm 1880 × 880 × 1060 mm
Masa 84 kg 72 kg 76 kg 83 kg
App (APP) TAK, w pełni konfigurowalne tryby TAK, w pełni konfigurowalne tryby NIE TAK, w pełni konfigurowalne tryby

Podsumowanie

ALTIS SIGMA MX łączy lekką konstrukcję, wysokowoltową baterię 98 V i ekstremalny moment obrotowy, zapewniając potężny zasięg mocy w każdej sytuacji. To świetny wybór dla riderów, którzy chcą wynieść swoje umiejętności w off-roadzie i treningu MX na zupełnie nowy poziom.

Skontaktuj się z nami i umów jazdę testową – albo zamów swój ALTIS SIGMA MX już dziś.

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa